Regulamin
Sprzedaży Towarów
Drogą Elektroniczną
Niniejszy Regulamin określa ogólne
warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez firmę Krzysztof Frasik
Hurtownia „Krakus” z siedzibą w Krakowie, ul. Matematyków Krakowskich
100, kod pocztowy 30-698, za pośrednictwem Strony Internetowej www.frasik.pl z
możliwością składania zamówień (zwanej dalej: „Stroną Internetową”).
§ 1 Definicje
1. Dostawa – oznacza czynność
faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, Towaru
określonego w zamówieniu.
2. Klient – oznacza podmiot, na rzecz
którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi
drogą elektroniczną lub z którym może być zawarta Umowa Sprzedaży.
3. Konsument – oznacza osobę fizyczną
dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej
działalnością gospodarczą lub zawodową.
4. Przedsiębiorca – oznacza osobę
fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną,
której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu
działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio
z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
5. Regulamin – oznacza niniejszy
regulamin.
6. Sprzedawca – oznacza firmę Krzysztof Frasik Hurtownia „Krakus”
z siedzibą w Krakowie, ul. Matematyków Krakowskich 100, 30-698 Kraków, która
jest właścicielem Strony Internetowej.
7. Towar – oznacza produkt
przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej, mogący być
przedmiotem Umowy Sprzedaży.
8. Umowa Sprzedaży – oznacza umowę
sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między
Klientem a Sprzedawcą.
§ 2
Postanowienia ogólne i korzystanie ze Strony Internetowej
1. Regulamin jest integralną częścią
Umowy Sprzedaży zawieranej przez Klienta ze Sprzedawcą.
2. Przed złożeniem zamówienia Klient
zobowiązany jest oświadczyć, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego
postanowienia.
3. Regulamin udostępniany jest Klientom
za pośrednictwem Strony Internetowej bezpłatnie, w formie, która umożliwia
pozyskanie, odtwarzanie oraz utrwalanie jego treści przez Klientów za pomocą
systemu teleinformatycznego, którym się posługują.
- Do korzystania ze Strony
Internetowej, w tym przeglądania asortymentu oraz składania zamówień na
produkty, niezbędny jest:
a) komputer z dostępem do sieci
Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome,
Mozilla Firefox, Opera, Safari;
b) aktywne konto poczty elektronicznej
(e-mail).
5. Ze Sprzedawcą można się
skontaktować od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 19:00 oraz w sobotę w
godzinach 9:00 – 15:00 pod numerem telefonu: (12) 270-46-33 lub pod adresem e-mail: biuro@frasik.pl albo przez formularz kontaktowy na
Stronie Internetowej.
6. Sprzedawca stosuje mechanizm plików
‘Cookies”, które podczas korzystania przez Klientów ze Strony Internetowej zapisywane
są na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików „cookies”
ma na celu poprawne działanie Strony Internetowej na urządzeniach końcowych
Klientów. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie
powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani w
oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Klient może wyłączyć
mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego.
Wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić
korzystanie ze Strony Internetowej.
7. Zakazane jest wykorzystywanie przez
Klienta Strony Internetowej w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub
naruszający interes Sprzedawcy.
§ 3 Informacje
o Towarach
1.
Opony sprzedawane
przez Sprzedawcę pochodzą z bieżącej produkcji i są oponami pełnowartościowymi,
dystrybuowanymi bezpośrednio przez producentów i posiadającymi pełną gwarancję
producentów.
2.
Za opony
pełnowartościowe uważa się, zgodnie z Polską Normą PN-C-94300-7:1997P
Ogumienie. Pakowanie, przechowywanie i transport, opony nie starsze niż 36
miesięcy od daty produkcji.
3.
Ze względu na
komfort i zadowolenie Klientów, Sprzedawca sprzedaje opony nie starsze niż 18
miesięcy od daty produkcji.
4. Informacje o Towarach przedstawione
na Stronie Internetowej stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu
art. 71 Kodeksu cywilnego. Niektóre Towary prezentowane na Stronie
Internetowej mogą być niedostępne. Po złożeniu zamówienia Klient jest
powiadamiany w ciągu 24 godzin o dostępności, terminie i sposobie realizacji
zamówienia .
5. Ceny Towarów:
a) zawierają wszystkie podatki i
podawane są w złotych polskich;
b)
nie zawierają
kosztów dostawy. Koszty dostawy zależą od sposobu dostarczenia Towaru do
Klienta, od wartości oraz wielkości zamówienia i podawane są przy wyborze
sposobu dostawy przez Klienta. Całkowity koszt zamówienia (tj. cena Towaru wraz
z kosztami dostawy) wskazany jest w „Podsumowaniu” przed złożeniem zamówienia
przez Klienta.
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do
dokonywania na bieżąco zmian w cenach Towarów oraz do przeprowadzania i
odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie,
o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed
datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
- Towary są wolne od wad
fizycznych i prawnych.
§ 4
Zamówienia
1. Klient może składać zamówienia przez
7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
2. W celu złożenia zamówienia Klient
powinien:
a. wybrać Towar, klikając opcję „Do
koszyka”;
b. wybrać liczbę zamawianego Towaru;
c. wybrać sposób dostawy;
d. wybrać sposób płatności;
e. ewentualnie zaznaczyć opcję „Mam
kupon rabatowy”;
f. kliknąć „Złóż zamówienie”;
g. wpisać wymagane dane: imię,
nazwisko lub nazwę firmy, telefon, e-mail, oraz dodatkowo:
(iii) w przypadku
Konsumentów: ulicę i numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, kraj,
ewentualnie podać inny adres do wysyłki oraz ewentualnie uwagi/informacje
dodatkowe;
(iv) w przypadku Przedsiębiorców:
NIP, ulicę i numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, kraj, ewentualnie
podać inny adres do wysyłki oraz ewentualnie uwagi/informacje dodatkowe;
h. kliknąć „Zapoznałem się z
Regulaminem i akceptuję jego treść oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług
świadczonych drogą elektroniczną oraz do realizacji zamówień”;
i. kliknąć „Wyślij zamówienie”, co w
przypadku, gdy Sprzedawca potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji, wiąże
się z obowiązkiem zapłaty za zamówione Towary.
5. Kliknięcie „Wyślij zamówienie”
przez Klienta oznacza złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia Umowy Sprzedaży
zamówionego Towaru. Oferta wiąże tylko wówczas, gdy Sprzedawca wyśle w ciągu
24 godzin od złożenia zamówienia na adres e-mail Klienta potwierdzenie
przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do
realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta.
6. Klient otrzyma na adres e-mail
wiadomość elektroniczną z informacją, że przesyłka z zamówionymi Towarami
została nadana.
- Klient może dokonywać zmian w
zamówieniu do momentu kliknięcia "Wyślij zamówienie" (ostatni
krok przy składaniu zamówienia). Późniejsza zmiana zamówienia zależy od
zgody Sprzedawcy w odpowiedzi na prośbę Klienta złożoną w formie e-maila,
poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie.
- Sprzedawca zastrzega sobie
prawo do ograniczenia sposobów dostawy oraz form płatności w stosunku do
Klienta, który co najmniej dwukrotnie nie odebrał dostarczonego mu przedmiotu
zamówienia.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość,
w przypadku braku w magazynie zamówionego Towaru lub braku możliwości
realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, według wyboru Klienta:
a) anulowania całości zamówienia (w
przypadku wyboru tej opcji przez Klienta Sprzedawca będzie zwolniony z
obowiązku realizacji zamówienia);
b) anulowania zamówienia w części, w
której realizacja nie jest możliwa (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta
zamówienie zostanie zrealizowane w części).
10. Klient zostanie poinformowany o
zaistniałej sytuacji, o której mowa w ust. 9, w formie wiadomości
e-mail lub telefonicznie. W przypadku gdy Klient nie wybierze żadnego ze
sposobów realizacji zamówienia w sytuacji, o której mowa w ust. 9 (w tym
również w przypadku braku możliwości nawiązania kontaktu z Klientem),
Sprzedawca sam dokona wyboru, o czym Klient zostanie powiadomiony na adres
poczty elektronicznej Klienta.
11. W przypadku anulowania zamówienia w
sytuacji wskazanej w ust. 9-10 niniejszego paragrafu, jeśli zapłata za
zamówienie została dokonana z góry, Sprzedawca zwróci Klientowi zapłaconą kwotę
(lub jej część w przypadku realizacji zamówienia w części) zgodnie z
powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
12. Klient podając swój adres
e-mailowy wyraża zgodę na kontakt Sprzedawcy w sprawie złożonego zamówienia
oraz ewentualnej reklamacji na ten adres.
§ 5 Formy płatności
1. Klient może wybrać następujące
formy płatności za zamówione Towary:
a) z góry (przed wysłaniem przesyłki)
– przelewem bankowym na numer konta Sprzedawcy udostępnianego na życzenie Klienta.
W tym przypadku realizacja zamówienia nastąpi po otrzymaniu przez Sprzedawcę
płatności;
b) podczas odbioru przesyłki
doręczonej przez firmę kurierską – gotówką;
c) podczas odbioru przesyłki pod
adresem
ul. Jagiellońska 41,
32-040 Ochojno – gotówką.
- Klient nie ma możliwości
zapłacić za część zamówienia z góry, a za część zamówienia przy odbiorze.
- Płatność przelewem bankowym
winna zostać dokonana w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia. W
razie braku płatności w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia, Klient
otrzyma od Sprzedawcy e-mail z przypomnieniem o dokonaniu zapłaty. Jeżeli
Klient nie dokona płatności za zamówienie w terminie 14 dni od daty
złożenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane, a Klient otrzyma
e-maila z informacją o anulowaniu zamówienia.
§ 6 Dostawa i czas realizacji
zamówień
- Sprzedawca realizuje dostawę
wyłącznie na terytorium Polski.
- Dostawa następuje za
pośrednictwem firmy kurierskiej albo Klient może odebrać zamówienie
osobiście pod adresem: ul. Jagiellońska 41, 32-040 Ochojno.
- O przewidywanym terminie
wysyłki Klient zostanie poinformowany w „Podsumowaniu” złożonego
zamówienia w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
- O nadaniu przesyłki Klient
zostanie poinformowany drogą e-mailową.
- Towary dostępne są wysyłane w
ciągu 1-2 dni, towary na zamówienie w zależności od dostępności produktu u
producenta, dostawa zamówionego towaru trwa 1-2 dni. W szczycie sezonu
letniego i zimowego realizacja zamówienia może ulec wydłużeniu ze względu
na dużą ilość zamówień.
§ 7 Prawo konsumenta do odstąpienia
od umowy
- Jeżeli Klient jest
Konsumentem, wówczas na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o
prawach konsumenta przysługuje mu prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży zgodnie
z poniższymi postanowieniami. Jeżeli Klient jest Przedsiębiorcą, nie
przysługuje mu ww. prawo odstąpienia od umowy i poniższych postanowień nie
stosuje się.
- Konsument może odstąpić od Umowy
Sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania
Towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o
odstąpieniu przed jego upływem. Konsument może wykorzystać w tym celu
formularz odstąpienia stanowiący załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014
roku o prawach konsumentów.
- Sprzedawca wysyła Konsumentowi
niezwłocznie potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy
Sprzedaży na adres e-mail wskazany przez Konsumenta.
- Zwracany Towar powinien zostać
wysłany przez Konsumenta na adres: Krzysztof Frasik Hurtownia „Krakus”, ul. Jagiellońska 41, 32-040
Ochojno.
- Koszty zwrotu Towaru ponosi
Konsument.
- W razie skutecznego wykonania
prawa odstąpienia umowę uważa się za niezawartą, a Konsument jest wolny od
wszelkich zobowiązań. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie
wartości zakupionego Towaru będące wynikiem korzystania z Towaru w sposób
wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i
funkcjonowania Towaru.
- Zwrot Towaru powinien nastąpić
niezwłocznie wraz z wysłaniem oświadczenia o odstąpieniu albo oddzielnie –
nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia wysłania przez Konsumenta
oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Zwrot Towaru za pomocą
przesyłki za pobraniem nie będzie akceptowany - przesyłki takie nie będą
odbierane, w związku z czym Towar uznaje się za niezwrócony.
- W razie odstąpienia przez
Konsumenta od Umowy Sprzedaży, Sprzedający ma obowiązek zwrócić Konsumentowi
zapłaconą cenę Towaru oraz koszty najtańszej przesyłki oferowanej przez
Sprzedawcę, bez względu na to, jaki rodzaj przesyłki wybrał Konsument. W
przypadku, gdy Konsument nie płacił za przesyłkę, nie ma obowiązku zwrotu
jej kosztów.
- Sprzedawca może wstrzymać się
ze zwrotem ceny Towaru do chwili otrzymania od Konsumenta zwrotu Towaru.
- Zwrot uiszczonej przez
Konsumenta ceny Towaru wraz z kosztami jego przesyłki zostanie dokonany
przez Sprzedawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia
otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Zwrot
dokonany zostanie przy użyciu takiej samej formy płatności, jakiej użył
Konsument.
- Jeżeli Konsument zapłacił za
towar przelewem bankowym, wówczas zwrot nastąpi na rachunek bankowy,
wskazany przez niego w oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, o
ile Konsument wskazał taki rachunek; w przypadku, gdy Konsument nie
wskazał numeru rachunku bankowego w oświadczeniu o odstąpieniu, wówczas
zwrot nastąpi na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność za
zamówione Towary.
- Jeżeli Konsument zapłacił za Towar
przy odbiorze przesyłki, wówczas zwrot nastąpi na rachunek bankowy
wskazany przez niego w oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
Jeżeli Konsument nie wskazał rachunku bankowego, Sprzedawca wyśle do
Konsumenta na podany przez niego adres e-mail prośbę o przesłanie numeru
rachunku bankowego, na który powinien nastąpić zwrot lub skontaktuje się z
Konsumentem w tej sprawie telefonicznie.
§ 8 Reklamacje
- Sprzedawca zobowiązany jest
dostarczyć Towar wolny od wad.
- W przypadku, gdy Klient jest
Konsumentem, wówczas do Umowy Sprzedaży stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego
o sprzedaży Konsumentowi. Reklamacje i roszczenia z tytułu wad Towaru
powinny być zgłaszane zgodnie z tymi przepisami.
- Za wady Towaru sprzedanego
Konsumentowi Sprzedawca odpowiada, jeżeli wada została stwierdzona przed
upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Konsumentowi.
- Jeżeli sprzedany Towar ma
wady, wówczas Konsument może składając reklamację:
a) złożyć oświadczenie o obniżeniu
ceny albo jeżeli wada jest istotna, o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że
Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni
rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była
już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił
zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady;
b) zamiast zaproponowanego przez
Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast
wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności
z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby
nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad,
rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę
niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
5. Reklamacje należy składać pisemnie
na adres: Krzysztof Frasik Hurtownia „Krakus”,
ul. Jagiellońska 41,
32-040 Ochojno.
- Składając reklamację należy
opisać wadę Towaru i wypełnić formularz reklamacyjny dostępny do pobrania
na stronie internetowej. Na żądanie Sprzedawcy Towar musi zostać przesłany
z powrotem wraz z reklamacją na adres wskazany powyżej, jeżeli jest to
niezbędne dla wyjaśnienia sprawy. Koszt przesyłki ponosi Konsument.
Przesłanie Towaru przez Konsumenta za pobraniem nie będzie akceptowane.
- Sprzedawca, najpóźniej w ciągu
14 dni od daty otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do złożonej
reklamacji i poinformuje Konsumenta o dalszym postępowaniu. Jeżeli Konsument
zażądał wymiany Towaru lub usunięcia wady, albo złożył oświadczenie o
obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a
Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa
się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
- Konsument uprawniony jest do
zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia
zaistniałego sporu.
- Konsument może uzyskać
bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu korzystając także z
bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub
organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów
Polskich).
- Jeżeli Klient jest
Przedsiębiorcą, wówczas postanowień ust. 1-9 niniejszego paragrafu nie
stosuje się. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne
Towaru zakupionego przez Przedsiębiorcę jest wyłączona. Sprzedawane Towary
posiadają gwarancję jakości producenta, w przypadku opon z grupy Goodyear,
Continental, Michelin – 5 lat od daty sprzedaży opon, w przypadku innych
opon – 1 rok. Przedsiębiorca ewentualną reklamację kieruje do producenta
Towaru za pośrednictwem Sprzedawcy. Gwarancja zazwyczaj nie obejmuje:
a) opon zużytych
b) opon naprawianych
c) opon z nacinanym czołem bieżnika
d) opon bieżnikowanych poza ich
producentem
e) uszkodzeń mechanicznych
f) opon z nieczytelnym lub uszkodzonym
numerem DOT, numerem fabrycznym lub datą produkcji
g) opon, które nie posiadają
europejskiej homologacji
h) opon uszkodzonych z powodu
przeciążenia
i) opon nieprawidłowo użytkowanych i
przechowywanych.
11. Opony należy przechowywać zawsze
czyste, w miejscu suchym, ciemnym i chłodnym, chroniąc je przed działaniem
ozonu, substancji żrących lub ropopochodnych. Opony zamontowane na obręczach
przechowuje się zawieszone na hakach lub ułożone płasko jedno koło na drugim
(maksymalnie 4 koła). Opony bez obręczy przechowuje się w pozycji pionowej
(stojącej). W obydwu w/w przypadkach należy zmieniać pozycję co 4 tygodnie żeby
uniknąć trwałych deformacji.
§ 9 Promocje
- Na Stronie Internetowej
Sprzedawcy mogą znajdować się informacje o promocjach.
- Promocje nie podlegają łączeniu,
chyba, że co innego wynika z regulaminu promocji.
- Cena produktów z
uwzględnieniem rabatów podana jest w „Podsumowaniu” zamówienia.
§ 10 Dane osobowe
- W firmie Krzysztof Frasik Hurtownia „Krakus”, mając świadomość znaczenia przetwarzanych danych
osobowych, przykładamy najwyższą wagę do zapewnienia im odpowiedniego poziomu
bezpieczeństwa. Dane osobowe należą do kluczowych zasobów informacyjnych firmy i jako takim
zapewniamy odpowiednią ochronę.
- Przetwarzanie danych osobowych klienta odbywa się z poszanowaniem zasad dotyczących
przetwarzania, sformułowanych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
zwanym dalej „RODO”: zgodności z prawem, rzetelności, przejrzystości, ograniczenia celu,
minimalizacji danych, prawidłowości, ograniczenia przechowywania oraz integralności i poufności
oraz w sposób przejrzysty dla osoby.
- Administratorem danych osobowych jest przedsiębiorca Krzysztof Frasik prowadzący działalność
gospodarczą jako Krzysztof Frasik Hurtownia „Krakus” z siedzibą 30-698 Kraków ul. Matematyków
Krakowskich 100,
- Dane osobowe klienta przetwarzane będą w związku z zawarciem i wykonaniem umowy, przy czym
podstawę prawną ich przetwarzania stanowi art. 6 ust.1 b) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do
wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie
osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, zaś celem przetwarzania jest zawarcie i
wykonanie umowy, której przedmiotem jest kupno-sprzedaż produktów lub/i usług, w tym także
dostawa towaru, załatwianie ewentualnych reklamacji, a także doręczanie Pani/Panu korespondencji,
- Przetwarzanie danych klienta jest dokonywane także w oparciu o podstawę prawną, którą stanowi
art. 6 ust.1 c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze, polegającego na przechowywaniu dokumentacji przez czas określony w przepisach,
zaś celem przetwarzania jest przechowywanie dokumentacji przez czas określony w przepisach,
- Przetwarzanie danych klienta jest dokonywane ponadto w oparciu o podstawę prawną, którą stanowi
art. 6 ust. 1 f) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych
interesów realizowanych przez administratora, którymi są obrona i dochodzenie roszczeń,
- Dane osobowe klienta będą ujawniane następującym kategoriom odbiorców: upoważnionym i
przeszkolonym osobom przetwarzającym dane, podmiotom przetwarzającym na podstawie umów
zawartych na piśmie, operatorom pocztowym w celu doręczania korespondencji,
- Dane klienta będą przechowywane także po wykonaniu umowy, a okres przechowywania danych
będzie o rok dłuższy, niż okres wymagany przez przepisy określające obowiązkowy okres
przechowywania dokumentacji finansowej.
- Klient ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących jego
osoby, żądania ich sprostowania, żądania ich usunięcia, żądania ograniczenia ich przetwarzania,
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Klient, na podstawie art. 21 ust.1 RODO, ma prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu -
z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją - wobec przetwarzania jego danych opartego na art.
6 ust.1 f) RODO.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia umowy, zaś konsekwencją
niepodania danych będzie niemożność zawarcia umowy.
- Informacje prawne o bezpieczeństwie danych osobowych znajdują się także w zakładce „RODO”.
-
Wszelkie pytania dotyczące ochrony danych osobowych klient może kierować pisemnie na adres:
Krzysztof Frasik Hurtownia „Krakus” 32-040 Ochojno ul. Jagiellońska 41 lub elektronicznie:
biuro@frasik.pl
§ 11 Postanowienia końcowe
- Sprzedawca dokłada wszelkich
starań by świadczone przez niego usługi były na najwyższym poziomie,
jednakże nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Strony
Internetowej w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji,
przeglądu, wymiany sprzętu lub też w związku z koniecznością modernizacji
lub rozbudowy Strony Internetowej.
- Sprzedawca nie ponosi
odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych
przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za
usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na
komputerze używanym przez Klienta.
- Indywidualne ustawienia
komputera mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją Towaru na
komputerze Klienta a rzeczywistym wyglądem Towaru (kolor, proporcje itp.).
- W sprawach nieuregulowanych w
regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza
Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o
prawach konsumenta (tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z
2014 r., poz. 827).
- Ewentualne spory powstałe
między Konsumentem a Sprzedawcą rozstrzygane będą przez sąd miejscowo
właściwy dla miejsca zamieszkania Klienta, a spory powstałe między
Sprzedawcą a Przedsiębiorcą – przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Sprzedawca zastrzega sobie
prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Zamówienia złożone przez
Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu są realizowane według
dotychczasowych postanowień Regulaminu.